T.G.I.F

The good things in life 2010-04-09 08:04:03
Kommentera - 0 st

Vilken regnig morgon vi har vaknat upp till. Fast jag måste erkänna, I like it! Bättre det än en massa snö och det känns mer och mer som att våren har tagit över totalt. Och jag har alltid tyckt att det är nåot speciellt med mulet väder, något mysigt och härligt. Man har stor anledning till att sitta i ett rum som är fullt med levande ljus tex. och man kan sitta extra nära sin kära i soffan under filten.

Men ikväll blir det inte till att sitta under filten för då blir det till att gå ut och se när min kära väns Therese man J ska spela med sitt band. Jag har velat se hans band spela hur länge som helst och ikväll ska vi rock out. Jag har endast hört små snuttar av J's bands musik, men det är good som bara den och bättre brukar det bli när det får höras live. Ska verkligen bli superkul!

Men nu ska det trippas till jobbet och slitas. Men allt går så mycket lättare då vi har fredag här och är så nära helgen! Jiipii! 


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: