T.G.I.F

Livet 2010-04-30 06:11:15
Kommentera - 0 st

Igår var jag inte alls intresserad av att sitta vid datorn när jag kom hem. Var så less på dom så det fick bara bli ett litet inlågg från mobilen.
Idag kan det kankse bli lite fler inlägg och jag har tid vill säga. På jobbet är det totalt kaos just nu och jag var så sönderstressad och frustrerad igår när jag satt där vid mitt skrivbord så jag trodde jag skulle storkna. Men som tur var så blev klockan 16.00 och jag fick stänga ner allt och gå hem. Idag kommer det säkert bli en lika förädisk dag, men då det är fredag så hoppas jag innerligt att alla tjejer i min grupp hittar fredagsstämningen som vi allitd har. Då går allt så mycket lättare när man kan tanka positiva tankar och en massa härliga skratt.

Det verkar också som att jag har åkt på någon slags mildare förkylning eller så. Just nu hostar jag konstant, men näsan är skonad än så länge och är inte så värst rinning eller täppt. Hoppas bara inte febern börjar krypa på för jag vill inte bli sjuk. Då det är valborgsmässoafton idag har jag och Mattias bestämt att vi ska gå och titta på brasan, så då vill jag inte stå där som ett krassligt mumintroll och huttra. Och jag vill för guds skull inte behöva avbryta min träning för det är så jobbat att börja om om man säger så. Blir så nojig när jag bara tänker på det...

Nepp, nu blev det för mycket negativ energi så nu ska det tänkas positivt. Det är ju trots allt fredag!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: