T.G.I.F

Livet 2010-04-16 17:05:10
Kommentera - 0 st

Äntligen fredag! Wiihoo! Har varit en rätt så lättsam dag på jobbet och den vanliga veckostressen har liksom blåst bort. Kanske hade något att göra med att göra men vindarna med vulkanaska.
Ikväll ska jag vispa ihop langos till middag. Kände att jag verkligen ville unna oss något efter denna hårda vecka och langos är perfket klappa-på-axeln-du-är-så-bra mat tycker jag. Sedan måste jag förbi apoteket innan det stänger. Min man har klagat ett tag på att lilla jag låter som ett tutande tåg då jag liksom ligger och "visslar" om nätterna. Så ska se om det finns någon slags nässpray som vidgar näsborrarna eller så. Kan aldrig skada och testa och låta min man får en god natts sömn.

Men nu ska jag trippa iväg till gymmet och köra mitt rygg/mage pass. Blev inget av det igår då jag blev så irriterad på bristen av plats på mitt gym. Finns liksom ingen plats alls för oss som vill göra friövningar och inte bara hänga på alla maskiner. Idag vet jag att det två exrar rummen är lediga så det inte är några pass alls på fredagseftermiddagar. That's a hallelulja moment for me!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: