Tävling-Bondelid kjol

Cooking up a storm 2010-04-10 12:20:02
Kommentera - 0 st

Ni vet att jag hade en mindre garderobsrensning för ett tag sedan. Vissa plagg gav jag bort till min mor, men det är av dem som inte riktigt passade henne. Det är en enormt söt kjol från Bondelid. Jag har själv haft på mig den en endaste gång och insåg nu att den inte alls är min stil. Så istället för att sänka bort den till välgörenhet tänkte jag lägga ut den i en tävling på bloggen. Kjolen har storlek M och är i jättebra skick. Den är kortare modell och går ungefär till mitten av låret på mig (jag är 163 cm).

Tänkte att ni som vill vara med och tävla kan skriva vad ni känner er mest bekväm i klädmässigt. Kanske är det ett par leggings och tunika eller höga klackar och klänning. Den coolaste beskrivna stilen vinner kjolen. 
Tävlingen pågår fram till imorgon kväll klockan 22.00. Glöm inte att lämna din email adress så jag kan kontakta dig som vinner. Lycka till!




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: