Summer is almost knockin' on the door

The good things in life 2010-04-24 09:28:42
Kommentera - 0 st

Jag fullkomligen älskar att vakna upp när allt hemma bara bada i ljuset av solensstrålar. Det känns liksom som att man vet att dagen kommer bli hur bra som helst.
Just nu sitter jag i soffan och har fullt vår gemensamma kalender med en massa roliga saker som ska göras, namngivning, bröllop, dop och semester står på listan tillsammans med konserter. Verkar bli en mycket underbar vår och sommar detta år med massa happymoments.

Idag är planerna att först tvätta ett lass med kläder, som alltid. Sedan ska jag ta mig till gymmet för att köra mitt konditions/bål pass. I eftermiddag kommer min kära lillebror på besök då jag ska hjälpa honm med alla hans ansökningar till högskola och universitet. Kan vara en djungel att förstå allt som ska skrivas och vilka papper som ska med. Sedan får jag se om vi hinner med en liten avstickare in till stan för att verkligen njuta av solen, för ikväll ska det spenderas lite tid i biomörkret då vi ska iväg och se "Clash of the titans". Egentligen skulle vi iväg och se den med min bästaste Sandra och hennes Stoffe, men då Sandra har stora planer att smida i helgen fick vi skjuta på vår date till nästa helg. Mattias ville ändå gå och se filmen, så vi får helt enkelt hitta en annan film som passar hela packet. Det borde inte vara svårt då vi inte är några kräsna människor.

Men innan några av dessa planer drar igång måste jag har frukost.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: