Shakin' like a leaf

Träning 2010-04-17 15:38:29
Kommentera - 1 st

Det blev ett grymt konditions/arm pass idag. Powerwalkade/joggade 3km i en väldans takt i en halvtimme. Kände verkligen hur hjäratat fick jobba och flåset fick sig en omgång. Svettas verkligen som en känguru när jag springer där på bandet. Tur att jag ingen sprang på bandet brevid, då hade det blivit nerstänkta.
Armarna skakar som asplöv just nu och jag tror att mina triceps kommer att vara lite sura på mig imorgon. But it's all good!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen springa ner till min älskling och pussa lite på honom innan han kommer hem från jobbet.

Kommentarer
Anonym

hej :) allt bra med dig?

/ http://holykirch.blogg.se

2010-04-18 13:30:30

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: