On course

Livet 2010-04-22 06:06:08
Kommentera - 1 st

Idag ska jag då åka iväg på kurs. Hoppas att det inte blir ett evigt långt pladrande längst fram av en enda person, utan att det blir lite mer interaktion. Kursen handlar om arbetsmiljö och det är ett ämne som lätt kan bli väldigt tråkigt om det inte är ett bra upplägg.
Något som verkar ha kommit på lite spontanbesök är en täppt näsa. Hoppas verkligen det är väldigt tillfälligt, för jag vill inte bli sjuk just nu. Träningen går så bra och jag har en massa saker inbokade i helgen så jag inte tid för att vara hemma.

Nepp nu är det tajm att sätta på facet och borsta tänderna, sen är det off, off and away!



Kommentarer
Nina

Hoppas att du har haft en givande dag gumman!

Kramar.

2010-04-22 18:16:12
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: