Oh, what a day

Livet 2010-04-22 21:26:58
Kommentera - 0 st

Dagens kurs var som en enda lång fikapaus. Kände att jag inte lärde mig något nytt alls och kunde inte relatera till något på hela kursen. Det som var roligt var att prata med alla andra människor från andra företag och om deras erfarenheter. Kursledarna var inget att hänga i granen då det var tråkiga som mormors gamla raggsockor. Men som tur var så slutade även den kurs och jag fick åka hem. Det var nog det bästa med den kursen om jag ska vara helt ärlig.

När jag äntligen kom hem så skrudade jag och älsklingen om till träningskläder och begav oss till gymmet. Idag var det som sagt armar som stod på menyn och jag kände att det gick riktigt bra. Men det var svårt att ibland helt koncentrera mig på övningarna då jag har en sådan förädisk träningsvärk på baksidan av låren efter gårdagen. Jag ser ut som en pingvin när jag går kan jag säga. Men får jag ingen träningsvärk känner jag att träningen inte givit mig något, så the good with bad som man säger.

Kvällen har nu bjudit på en middag bestående av sushi och zappande bland kanalerna. Vi hamnade på ishockeymatchen mellena HV71-DIF, men helt ärligt är jag inte ett dugg intresserad. Tror jag ska förflytta mig till sovrummet för att titta på veckans avsnitt av Hollywoodfruarna. I need a bit of glamour helt enkelt...


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: