It was a rockin' night

The good things in life 2010-04-10 08:51:45
Kommentera - 0 st

Inatt har jag verkligen sovit som en stok. Somnade igår kväll med en bok över näsan när jag låg och läste. Vet inte hur länge jag snusat där när jag vaknade upp.
Igår kväll var vi iväg och tittade på J's band Paperback Freud då de hade en spelning i stan. Jag har aldrig hört dem spela live förut, men jag och Mattias blev helt blown away av deras uppträdande. De hade en sådan underbar scennärvaro och de rockade loss som bara den. Musiken var hur bra som helst och vi stod och diggade som två småungar emellanåt. Jag blev så himla imponerad utav J's gittarspelande och alla det coola rif han drog av. Efter spelningen kom underbara Therese fram och vi prisade hennes man till man. Och jag prisade henne också. Hon ser ut som en gudinna denna kvinna efter att ha fött två underbara kids. Alltid lika vacker då hon är grym på att sminka upp sig själv och styla till sitt hår. Så ni underbara två för en rockinä night! J, du har ni skaffat två hängivna fans till erat band!

Dagen efter utgång ska det tvättas nu på morgonkvisten. Sedan ska jag försöka ta mig in till stan för att köpa en lite present till min lillebror. Detta eftersom vi idag ska över till mor och far för att fira honom. Jag har sett något som har fastnat i minnet så ska se om det finns kvar. Sedan blir det bara hemmamys på kvällen. Känner att det behövs. Men först lite frukost för att komma igång.







Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: