I just love the pain

Träning 2010-04-14 17:50:13
Kommentera - 1 st

Idag har jag mäkra träningsvärk i armarna. Igår kunde jag inte köra ben som jag planerat, då det var ett pass inne i det rummet som jag kör mina fria övningar. Så det blev till att vända sig till hörnet med frivikter. Och som alltid lever där de killar som tror att de äger den lilla hörnan av gymmet. Jag blir lika irriterad på dem varje gång jag är där. Man ska alltid flytta på sig och finna sig i deras önskemål. Pyttsan heller säger jag! Det killarna ser ut som det precis klivit upp ur en rullstol då deras ben knappt har några muskler alls och armarna håller på att spricka. Wise words from my personal coach Sandra!

Får hoppas att det inte finns några spännisar där idag så jag får köra mitt benpass i fred och stå där jag vill stå. Annars blir det hola baloa kan jag säga. Inte pyntar jag 400 kr i månaden för att stå och vänta. Here I go then to fight my battle...




Kommentarer
Nina

hehe you go girl ;-) hoppas att du kunde köra ditt benpass!

snart är det helg i gen - tjohoo!! Kramen.

2010-04-15 13:30:26
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: