Happy as a morningbird

The good things in life 2010-04-27 06:10:27
Kommentera - 0 st

Jag kan tjat i all evinerlighet om att jag vissa nätter verkligen får sova som en prinsessa och denna natt var just en sådan natt.  Kände verkligen att jag var utvilad när larmet började tjuta och det var inte alls svårt att ta sig uoo ur sängen. Ännu gladare blir jag om molnen försvinner och solen får titta fram då det lovas 15 grader idag. Men ljust nu ser det inte ut som solen är lika morgonpigg som jag.

Idag så är det tajm att skutta till gymmet igen efter jobbet och tisdagar är det benpass som gäller. Det är just det passet som jag ser fram emot minst då jag brukar få den värsta träningsvärken någonsin. Men som jag sagt förut, om jag inte får någon träningsvärk känner jag inte att jag har tränat ordentligt. Hoppas på att gymmet i princip är halvtomt, då jag hatar att stå och vänta på en ledig spot. Finger crossed!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: