Feelin' like Cinderella

The good things in life 2010-04-17 09:09:30
Kommentera - 0 st

Inatt kände jag verkligen att jag sovit hur bra som helst. Jag tror helt ärligt att det var sprayen jag köpte som funkade på mina "visslingar" som jag har om natten. Frågade även Mattias när han vakande om han hörde någon skillnad och han sa att det gjorde underverk. Skönt det, för nu kan vi båda soma gott om nätterna. Inte för att den sprayen jag köpte smakar så gott, men det är smällar man får ta i livet. Det funkar i alla fall ocg det är huvudsaken.

Idag ska det städas och tvättas här hemma. Har ett helt berg med tvätt (fattar inte hur det kan bli så mycket på två peronser) som ska tvättas och sedan måste verkligen dammsugaren fram och moppen likaså. Ibland känns det som att man måste dammsuga varje dag, fattar inte vart allt smuts kommer ifrån. Jaja, oavsett vad så ska det blir rent här. Sen ska det hinnas med ett pass på gymmet också. Ska nog bara köra kondition idag, eventuellt lite armar men vet inte riktigt ännu. Men lite ska det svettas i alla fall. Kroppen skriker efter motion.

Ikväll ska vi iväg och äta middag tillsammas med Mattias försäldrar på restaurang Italiano. De ska bjuda oss på en försenad förlovningsmiddag och vi fick själva bestämma vart vi ville inta denna middag. Tänkte att en italiensk resturang kan tillgodose det flesta smaker. Får se om deras bruschetta slår Capris.

Så idag blir det till att bli en liten Cinderella, först slita som bara den för att senare svira om till finstasen. I like it, I really do!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: