Easter = chillin' out

The good things in life 2010-04-01 19:05:29
Kommentera - 1 st

Nu har jag varit och köpt hem en flaska rosé vin och fyllt kylskåpet med god mat till vår middag ikväll.  Jag ska vispa ihop en liten risotto med en utsökt liten bit av oxfilé till samt en krispig grönsallad. Det bjuds inte på påskgodis till efterrätt med däremot bjuds det på hemlagad kladdkaka med färska jordgubbar och vispgrädde. För när jag är långledig älskar jag att laga till en ordentlig middag då jag inte behöver känna någon stress. Får se om jag slänger ihop några fler finmiddagar i påsk.

Men nu loggar jag ut och njuter av första kvällen på min lilla minisemester! Glad Påsk,Hauskaa Pääsiäistä!


Kommentarer
Therese

Glad påsk baby!



Här är något litet för dig:

http://alltochlitedartill.blogg.se/2010/april/nyfiken-i-en-strut.html


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: