Breakfast time

Livet 2010-04-12 07:31:56
Kommentera - 1 st

Inatt hade jag väldigt konstiga drömmar. Vaknade upp med en knasig känsla, som ännu hänger sig kvar. Så är det alltid när jag har konstiga drömmar, men känslan försvinner alltid efter en liten stund.
Har precis gruffat i mig frukost bestående av en skål Kellogs special K och en kopp te. Jag är helt överraskad över att flingor kan få mig mätt, men det får det. Så nu är det min nya frukostregim. Snabbt och enkelt, så det hinner jag med även det mornar som jag försvinner ut genom dörren innan solen stigit upp.

Idag efter jobbet ska jag eventuellt iväg och se på fotboll. Ännu är det inte helt säkert då vi inte har biljetterna i handen. Men det är inte hela världen om jag inte kan gå för då slipper jag sitta och frysa som en liten gnu i alla fall.
Men nu är det tajm att göra mig i ordning och fara till jobbet.



Kommentarer
nina

Hoppas att din måndag varit toppen fina du! Ha det så kul på fotbollen. Kramar.

2010-04-12 20:22:38
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: