When some pain leaves some new walkes in

The good things in life 2009-09-11 09:06:18
Kommentera - 0 st

Idag är min först feberfriga dag! Hallelulja! Känns som att jag är en ny människa. Men dessvärre så när en smärta försvinner stiger en nu in i bilden. Igår kväll började jag få ont i magen ocg den ville inte riktigt släppa. Så jag fick gå och lägga mig med magknip. Trodde att de hade försvunnit under natten, men nej då. När jag vaknade till ordentlig smärtade det till i maggropen. Vill inte ta mer smärtstillande då jag ätiti det i 5 dagar nu, men om det inte vill gå över så måste jag nog tvinga i mig en halv Ipren.

Men jag ska absolut inte klaga om min egan smärta. Den är rätt liten mot vad min kära far har genomlidit och gör det varje dag då han tampas med cancer. Fick mig en rejäl uppväckning om det nu på morgonen då han ringde och berättade om sin senaste strålbehandling. Inte för att det var dåliga nyheter han kom med, men dock att hans smärta är dubbelt så hemsk som min. Men smärta försvinner nog lite då doktorn kommer med glädjande besked att cancern är under kontroll och tumören håller på att krympa. Det är helt klart det bästa nyheten jag kommer att få på länge. Heja pappa säger jag bara!

Nu ska jag ta och sätta på mig mina ögon (läs kontaktlinser) och ta mig ut på en liten promenad för att vädra lungorna och sträcka på benen.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: