Wash up what is dirty

Livet 2009-09-26 08:48:22
Kommentera - 1 st

Klockan var 07.05 när jag vakande idag. Kunde som vanligt inte sova när M hade smygit upp ur sängen och åkt iväg till jobbet. Jag är verkligen ingen långsovare. Jag har insett att jag är nog en morgonmänniska. Inte för att jag ogillar kvällar eller nätter, men jag har verkligen svårt för att sitta uppe hur länge som helst eller vara ute till 3-4 på mornarna.
Nepp, jag gillar att vara uppe i god tid och sitta och äta en skön frukost med M och bara ta det lugnt. Jag hatar verkligen att känna att jag sovit bort en hel dag. Detta betyder inte att jag går upp i ottan varje helg för att känna att jag fått ut något utav dagen, men jag ligger heller inte och drar mig till 10-11. Jag skulle totalt flippa då.
Så idag har jag plockat lite här hemma och ska iväg och tvätta vårat mastodont lass utav tvätt lite senare. Om tiden räcker till ska jag nog ta en avstickare till stan och köpa hem skolådor. jag har så mycket sjor som ska plockas undan nu när sommaren är förbi och jag vill inte bara lägga upp dom på hyllan så det samlar en massa damm. Men det måste nog införskaffas en 8 st för att alla skor ska få plats.
Why do women have so many shoes and they can never get enough?


Hur mycket kläder äger man egentligen? It never ends..


Kommentarer
Petra ♥

svar: tack så mycket!! :)

2009-09-26 09:38:02
http://petras.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: