Vouge me on a Sunday

The good things in life 2009-09-27 09:45:36
Kommentera - 0 st

Vad härligt det är att få kunna vakna upp brevid min älskade M idag. Annars så brukar jag alltid vakna upp ensam då han redan har stuckit iväg till jobbet. Men idag som sagt så var han där. Underbart sätt att starta dagen på, don't yah think.

Idag blir det en hel dag i city då vi ska ut på jakt efter nya vinterjackor. Jag var innre istan igår redan och sällskapede min mamma på en shopping trip, men hittade bara tunnare varinater utav jackor. Jag vill ha en riktigt tjock och pulsig jacka som jag vet att jag inte fryser i när det börjar krypa under minusstrecket. Jag sja nog ta och investera i någon form utav dunjacka, men förhoppningsvis är den jag hittar inte superduper dyr. För alla vet hur det känns när man måste lämna någoting kvar för att man spräcker budgeten. Så får hoppas att den jag förälskar mig i har en prislapp som är nådig.

Men innan jag skrudar om mig ska jag ta och blädra lite i septembernumret utav "Vouge" och nya numret av "Sköna hem". Båda ger olika slags inspiration, men det är båda lika underbara och ger mig en massa olika idéer för hem och garderob.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: