Throw up your legs and let down your hair

Livet 2009-09-18 19:42:16
Kommentera - 2 st

Fattar ärligt talat inte hur jag tog mig hem från jobbet idag. Jag hade bestämt mig för att ta på mig mina nya höstbootisar till jobbet för första gången. Det kändes helt oki på fötterna när jag gått omkring med dem lite smått. Så glatt skuttade jag iväg till jobbet imorse. Men jag kom inte längre än till pendeltåget då fötterna var så arga på mig för att jag tagit på mig dessa tortyrredskap till skor. Jag har rätt hög hålfot så det kan ibland göra lite ont med högklackade skor, men dessa tog priset. Det spände något så oerhört under fötterna att jag trodde att jag skulle smälla av. Så när jag äntligen kom frma till jobbet kunde jag inte vänta tills jag kunde sätta mig ner på min stol. Vilken lättnad! 
Så nu ska det bli lite plattare varianter utav skor under helgen så fötterna blir glada på mig igen. Blir en del springande hit och dit under denna helg nämligen. Imorgon ska jag in till stan och möta upp min underbaar vän Sandra. Vi ska leta present till vår gemensamma väns nyfödda lilla son och även min kusin ska få sig en liten födelsedagspresent. Vi ska även hinna klämma in en stund vila tillsammans med någon slags mat. Så ni förstår att platta skor verkligen är att föredra.

Med tanke på mat, jag måste börja harva med kvällens middag. Idag ska det bjudas på en lite fiffigare variant utav lax. Hoppas på att der bli smarrigt.  


Bildkälla:google.com


Kommentarer
N I N O - manikyr.blogg.se

Sv: Sant!!

Ja den är jättefin 179 kr! :D

2009-09-18 20:11:49
http://manikyr.blogg.se/
Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Ajdå!

Ohh en Hallo Kitty Toaster skulle inte sitta fel för min lilla syster:) Haha


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: