Some for you and some for me

Shoppingbag 2009-09-19 17:07:27
Kommentera - 2 st

Det var en jättemysig runda i stan med underbara Sandra jag hade idag. Men jag hade verkligen skippat den smärta jag har i min nacke/axel. Jag gjorde någonting knasigt när jag höll på och färgade mitt hår tidigare idag och då måste det har brustit där inne vid något tillfälle. För när jag stod i duschen för att skölja ur håret kände jag hur jag inte kunde böja bak huvudet eller titta åt höger. Så hälften utav trippen gick åt att inte vrida huvudet för mycket och inte titta uppåt. Men annars var det hur nice som helst. Vi hittade jättefina presenter till vår väns nya son och även coola grejer till hennes äldre son Mr V. Vi var som två små barn när vi sprang omkring och letade presenter bland alla barnsaker. Mycket "oohh" och "ahh" och "Guuuud vad gulligt" blev det kan jag säga. Hoppas bara att de som får presenterna blir lika glada.
Men det var en skön fikastund vi hade. Och vi två kan snacka så det rycker om det. Och högljuda är vi också, som två små fjortisar. Men huvudsaken är att vi har hur kul som helst tillsammans.

Till min kusin hittades det också en liten present. Brukar oftast köpa något bra och användbart till henne, men denna gång blev det något roligt helt enkelt. Hon och jag har helt olika smak vad det gäller allt, men presenter är vi super på att köpa till varandra. Kan kanske vara för att vi är rätt tighta kusiner och har rätt bar koll på varandra.

Till mig själv hittades det också några små godbitar som jag slänger upp bilder på här nere. Nu ska jag ta och lägga mig ner och vila lite så att jag kanske orkar vara lite social när vi ska iväg på min kusins födelsedagsfest lite senare ikväll. Men tror att det blir en kort visit då detta nackont tar dö på mig känner jag.



Supersöt blus från H&M som hittades på REA-stången.



2 fina halsband i olika längder. Även dessa från H&M.


Ett fat till alla mina småsaker i badrummet. Lovely!


Dagcreme från Vichy. Det bästa som finns enligt mig.

   


Kommentarer
vesna

riktigt bra jue =) så ska de va ra..

2009-09-19 20:14:03
http://vesna.blogg.se/
FRIDA - It´s all about me

sv; Ja, hon var riktigt bra! :)

2009-09-20 11:45:08
http://fridasjoblom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: