Night on the sofa with Mr. Jones

Livet 2009-09-16 21:06:32
Kommentera - 0 st

Äntligen får jag pusta ut och sätta mig ner. Har varit en lååång dag, men även de har ju ett slut. Nu börjar jag verkligen känna av att jobbet och att jag måste gå upp i ottan nästan varje morgon. Jag är återigen trött på kvällarna och somnar i soffan, vilket jag inte gjorde så ofta när jag hade semester och hjärnan vill liksom inte hänga med som den brukar. Men, jag måste jobba så nu ser jag återigen se fram emot helgerna som alla andra arbetsmyror och njuter utav mys i soffan på fredagar. Very Svensson helt enklet.

Imorgon efter jobbet får jag inte släppa allt för mycket på gasen då jag ska in till stan och möra upp min lillebror. Vi ska tillsammans gå och skaffa oss nya ID-kort. Nu är det så att vi inte går dit tillsammans för att vi måste hålla varandra i händerna, utan för att mitt ID-kort strax går ut och min lillebrors redan har gått ut så jag måste vara med och vara hans intygare. Vi ska få den nya typen utav ID-kort, e-Legitimatioin, så jag får hoppas att det är värt de 400:- som vi var får betala för våra kort.

Nepp, nu ska jag inte låta kvällen gå åt till att blogga. Ska mysa ner i soffan en timme eller så och titta på en av Indiana Jones filmerna. Skulle ni kunna tänka er att döpa erat barn till något annorlunda som Inidana Jones? Har ni kanske några namn på lager? Själv tycker jag att det är häftigt med lite annorlunda namn...


Bildkälla:google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: