Kräftor in the mases

The good things in life 2009-09-06 12:01:35
Kommentera - 2 st

Igår hade jag och M vår egna lilla kräftskiva. Trodde aldrig att jag kunde vara kapabel av att äta så mycket kräftor, men det var minsan väldigt tomt på båda faten när allt dukades undan. Och det var otroligt gott. Minns inte senast när jag åt kräftor så det kitlades dödskönt i kistan. Och med en liten toast som förrätt kunde de inte smaka bättre.




Megakräftor och inte så mega kräftor. Men båda var supergoda!

Idag ska jag och M ut och se vad det finns för alternativ i tvättmaskinsdjungeln. Vi ska sätta kompassen mot Kunges Kurva så att vi även kan titta in på IKEA och spana på våra fotpallar vi vill köpa till vardagsrummet. Får se vad vi hittar för monster till maskinet där ute.

Ha en supermysig söndag!


Kommentarer
ღ Sabine - Utan dina andetag

åh vad gott

2009-09-06 14:31:32
http://enibas.blogg.se/
Ellen

Åhh vad gott det ser ut.

2009-09-10 18:16:54
http://ellencsordas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: