Here we go again

Livet 2009-09-28 07:59:37
Kommentera - 1 st

Måndag igen. Ny vecka. 5 dagar utav arbete.
Idag ska jag och M gå på fotboll efter jobbet. Vi ska se när DIF möter AIK på Råsunda. Jag tycker det är jättekul att gå på derby, men denna gång är jag faktiskt lite rädd och orolig känner jag. Detta då AIK försöker klättra upp till toppen och vinna allsvenskan och DIF kämpat för att inte åka ner till superettan. Så det blir nog en rätt intensiv match. Plus att jag fått reda på att vi sitter väldigt nära AIK:s Firman Boys, så det gäller för mig att hålla mig i skinnet och inte gala som en tupp som jag annars gör på matcherna.
Hoppas att vi kommer hem helskinnade. Det lär ni märka om det inte kommer upp några fler inlägg.

Nu måste jag skynda mig om jag inte ska missa bussen. Gotta look good for the world you know...




Kommentarer
ELLEN AHL AXELSSON

sv: tack så mycket! ;D. Hur mår du idag då? ^^

2009-09-29 16:30:06
http://alatariiel.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: