Fresh face

Tipstajm 2009-09-30 20:19:17
Kommentera - 0 st

Jag måste bara ta och tipsa om det bästa facekitet jag har prövat hittills. Och efter jag är så gamal som 27 så kan ni förstå att jag har hunnit gå igenom ett antal produkter för ansiktet. Men nu verkar det som jag äntligen har hittat jackpot vad gäller ansiktsrengöring och återfuktning.

produkterna hittas på närmaste Apotek och kommer från märket Vichy-Normaderm. Jag tvättar ansiktet med  Normaderm Purifying Cleasning Gel och doftar helt underbart och ger en superfräsch känsla. Efter tvättningen smörjer jag in ansiktet med Normaderm Anti-Imperfection Hydrating Care och kan säga att jag aldrig i hela mitt liv haft så mjuk och len hud. Den sjunker in i huden jättesnabbt och känns inte tung på några sätt alls. Och inga finnar ploppar upp, då jag har en lite fetare typ utav hud. För mig är detta rena mirakelmedlet och jag rekomenderar det varmt.
Det är väldigt dryga produkter så båda flaskorna räcker väldigt länge, vilket alltid är ett stort plus i min plånbok.
Priserna är också helt på rimlig nivå. Ansiktstvätten kostar 145:- och om jag inte kommer ihåg helt fel så ligger nog ansiktskrämen på 100:-. Men jag betalar mer än gärna detta pris för det underbara reslutat som dessa produkter ger.


Mitt mirakelkit för ansiktet


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: