Feeling like a melonhead

Livet 2009-09-04 08:57:16
Kommentera - 0 st

Varför kan denna snuviga näsa inte bli en frisk näsa? Gah! Har haft det så här sedan jag kom hem från Teneriffa och till på köpet hade jag ont i halsen i 2 dagar mellan varven. Jag blir så grymt seg av det här och det irriterar mig nått så kollosalt. Men, I won't let it get the best of me.

Idag ska jag iväg och möta upp min mamma för att springa lite ärenden med henne. Men det är först i eftermiddag så jag ska se till att njuta och inte stressa någonting då detta är min sista helg på semestern. Kan inte fatta att 1 månad bara har seglat förbi så snabbt. Men det har varit den bästa semestern på väldigt länge, så jag går tillbaka till jobbet väldigt nöjd och belåten. Känns som det är time att återvända också då hösten ligger runt knuten. Blit lite trist och bara sitta hemme och uggla pga. dåligt väder.
Jag har också nått kul att se fram emot på jobbet så det boostar humöret ännu lite mer. Vad det är, det vill jag helst inte avslöja ännu, om det skulle vara så att det blir värsta besvikelsen. Men så snart jag har "genomgått" det som ska göras ska alla så såklart få veta vad det är.

Nepp, nu är det time för lite frukost så att man orkar med dagens strapatser.


Bild:google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: