Will we ever see the light again

Cooking up a storm 2009-10-22 17:29:06
Kommentera - 0 st

Jag vet inte vilken dag i rad det ser så här gråmulet ut. Känns som att regnet aldrig försvinner och att himeln bara blir gråare i tonen för var dag. Men inte så att jag mår dåligt över det, men det skulle inte ditta fel med lite solljus. Fast detta väder ger mig en till anledning att gå en extar tur till gymmet. Jag får se om kroppen bär mig idag ända fram till löpbandet. Vill så gärna bara ha en halvtimme på bandet. Får se helt enkelt hur det blir.

Men just nu måste jag styra mig till köket för att frambringa kvällens middag. Jag ska för första gången på väldigt länge äta potatismos. Jag minst inte när jag sist lagade till det. Så det ska bli supersmarrigt med lite fisk till.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: