New gear for the gym

Träning 2009-10-22 18:41:30
Kommentera - 2 st

Jag funderar på att uppdatera min träningsgarderob. Ett par nya skor och sedan lite fler byxor och linnen måste in. För att inte tala om sport BH:ar. Sitter och tittar igenom utbudet och jag är grymt sugen på att köpa ett par Nike skor med Nike+ funktionen. Då kan man synka skorna med ett program i iPoden som lagara all info om din löpträning och sedan sparar det i iPoden. Man kan även lada upp det på Nike+ hemsidan för att se sin egna utveckling. Men smakar det så kostar det må jag säga. Men bara för att man tränar behöver inte kläderna vara sunkiga. Det blir så mycket roligare när man "klä upp sig" för gymmet tycker jag i alla fall.


 
SOC JOY PNT GREY MELANGE

Eastside Jazzpant black/shalegrey

NIKE W NIKE DF TANK BLACK


Kommentarer
A.C

aa dt hade vi..absolut:D

spec brorsan e så himla glad idag:D haha~~



vad har du gjort idag då?:)

2009-10-22 20:18:29
http://amychen.blogg.se/
Anonym

Ja, jag älskar det! Har du haft en bra dag?

2009-10-22 22:53:34
http://designbyjessica.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: