I'll be lovin' you long time

The good things in life 2009-10-03 21:07:27
Kommentera - 1 st

Nu sitter vi i soffan och myser. Eller ja, vi har en paus från mysandet då M sitter och betalar räkningar coh jag bloggar en snabbis.

Vi har ätit supergod japanks mat, jag valde sushi och M köpte tempura. Mayabi sushi här på ön är verkligen den bästa sushin som finns att få tag på. Mums..

Imorgon ska jag och min älskade iväg på Hem & Villa mässan på Stockholmsmässan. Jag älskar inredning och sånt, så ska bli superkull att gå omkring bland montrarna och botanisera i vad som finns där ute. Sen blir det nog en trip till ett konditori för att mumsa på en kanelbulle eller två.

Men nu ska jag ta och stänga ner datorn och titta på "The Dark night". Oslagbar film med oslagbart sällskap.

Ha en supermysig lördagskväll sweets!


Bildkälla: goggle.com


Kommentarer
Nina

Gott med sushi!

2009-10-04 14:58:38
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: