I want's to stay in bed

Livet 2009-10-28 06:18:53
Kommentera - 1 st

Det var svårt att komma upp ur sängen imorse. Kändes verkligen som att ögonlocken strejkade och absolut inte ville öppna sig. Benen det ville bara ligga i horisontellt läge. Men efter att ha legat kvar i sängen i 1 minut extra så började saker och ting fungera som normalt. Det är så farligt när man känner sig så där seg på morgonen. risken är stor att man bara vänder om och somnar om igen.
Tror att mitt lilla huvud var väldigt trött efter gårdagens intervjuv, så kan verkligen säga att jag sovit hur gott som helst. Så gott att jag kommer ihåg att älsklingen väckte mig och sa att jag snarkade. Då sover man djupt.

Nu ska jag ta mitt pick och pack och fara till jobbet i 8 timmar. Sen blir det nog bode bodypump och core när jag kommit hem. Skönt med ett dubbelpass ibland.

Ha en great day nu sweets!

Kommentarer
Minaya

Å, intervju.. vad?

2009-10-28 15:31:53
http://finest.se/minaya

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: