I love it when you come around

Family 2009-10-09 22:53:45
Kommentera - 2 st

Vilken underbart mysig kväll jag har haft. När jag och min kusin Mimmi träffas har vi alltid så himla mycket att prata om att det är sjukt. Det är verkligen likadant varje gång och har alltid varit så.
Det känns som att allt som kan hända 2 tjejer under en livstid händer just oss två. Men lika mycket som vi tittar oroat på varandra, skrattar vi så att vi får ont i magen. Vi har så mycket minnen mellan oss som vi alltid drar upp. Vi har känt varandra i 27 år och det är en underbar känsla att det finns en person i världen som känner mig så bra som hon gör. Jag behöver inte förklara allt för henne för att jag tycker på ett visst sätt eller att just den där låten får mig att hoppa av glädje, för hon var där när det hände första gången, hon vet bakgrunden.

Ikväll har vi pratat om hennes kommande bröllop, hur jag ser min framtid med min älskling, vår dröminredning och varför Idoldeltagarna är helt utdekade i gummileggings. Allt kan vi få till ett samtalsämne som rullar på till nästa sak och sen nästa sak. Under alla våra diskussioner ikväll har vi mumsat på Snickerstårta, ballerinakakor och supergott rosévin. Så nu sitter jag här i soffan och känner mig som en uppblåst ballong.

Mimmi hade även med sig jättefina födelsedagspresenter till mig, Jag fick en rosa present som innehåll supersöta trosor och ett rosa läppbalsam, en "mode"present i from av en bok och sista men definitivt inte minst fick jag en teburk med muminmotiv på och i burken fanns en teblandning som har det passande namnet "Hörstguld". Perfekta presenter fårn den mest underbara kusinen i världen. Tack älskade Mimmi för en underbart härlig tjejkväll. Love you forever always!


Kolla in burken, I love it!


Kommentarer
'l

hihi tack så mycket :D



ååh mys , desamma :)



Tyckte du att det va rätt att Karolina åkte ut idol ? :) ( om du tittar alltså ) <3

2009-10-09 23:02:47
http://fotoblixt.blogg.se/
Anonym

jo absolut ! hon har varit mkt bättre än idag :)



Händer i helgen ?

2009-10-09 23:49:35
http://fotoblixt.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: