I have to gear down

Livet 2009-10-28 17:41:20
Kommentera - 1 st

Idag har dagen bara sprungit förbi mig känner jag. På jobbet belv jag alldels paff när klockan helt plötsligt var 16.00 och jag var tvungen att springa till bussen. Jag trodde stenhårt att jag skulle komma till jobbet imorgon igen, men jag hade glömt bort att jag har semester resten av veckan. Så några saker blev tyvärr hängande, men inget som inte kan vänta tills måndag då jag åter är på plats som vanligt.

Känns ibland som att min hjärna inte kan sortera alla saker som händer runt omkring i mitt liv. Den här veckan speciellt då jag både glömmer bort att jag hade min intervjuv igår och sedan att jag ska fara iväg imorgon. Tror att jag måste börja sätt upp massa post-it lappar här hemma så jag kommer ihåg allt. För min kalender glömmer jag jämt bort att jag äger...haha. Ironiskt va? Måste nog be min kära pojkvän att påminna mig att jag måste packa imorgon bitti. Kan vara lite knasigt att åka iväg utan något ombyte.

Men innan jag åker någonstans och packar något så ska jag ta mig ner till gymmet strax och springa lite på löpbandet för att sedan gå på Core. Känner att jag måste pumpa ut det sista av min energi då jag inte kommer att ha tillfälle att träna förrens på söndag igen. Kanske tar en tidigt besök på gymmet imorgon innan jag reser om min kropp orkar.

Nu på med löpardojorna och fram med svettbandet. Gym-here I come!


Kommentarer
JUNO

härlig header:D

2009-10-29 12:22:57
http://jjuno.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: