I guess I just forgot

Träning 2009-10-14 18:09:30
Kommentera - 2 st

Då var det visst inte min tur att tvätta idag. När jag kom fram till tvättstugan såg jag att mitt lilla lås inte alls var på 14 utan på 15. Så det blir till att göra ett nytt försök imorgon igen. Men som tur är har jag redan nu i alla fall sorterat all tvätt färdigt. Alltid något.
Men det här ger mig lite mer tid att komma något tidigare till gymmet och hinna värma upp innan Core passet med lite löpband. Men jag kommer inte se fram emot imorgon då jag säkerligen kommer vara halvdöd pga. träningsvärk.

Nepp, nu måste jag röra på mig så jag inte kommer sent.


Kommentarer
e l i n s

supersnygg!(:



tack för de fina orden, är rätt nöjd faktiskt pga att jag gjort den själv ju (:

2009-10-14 21:39:01
http://estr.blogg.se/
Nina

God Morgon! Hoppas att det gick bra på träningen =) Ja vad ska man säga om pump, vad vill du veta? hi hi

Själv har jag tränat det i många år, gillar den typen av träning då man "slipper" tänka själv efter en lång arbetsdag, bara hänga med i vad instr. gör =) Sen gillar jag att man själv kan regelra vikten, alla dagar är man ju inte lika stark så man får gå efter dagsform..



Jag arbetar på ett fraktflygbolag med teknisk bokföring, vi flyger mestadels post, från svalbard i norr till tunisien i söder =) Trivs bra... Ganska mycket stillasittande så det är skönt att träna om kvällarna.



Ha en finfin torsdag!



2009-10-15 06:31:05
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: