Happy birthday to me

The good things in life 2009-10-08 21:49:19
Kommentera - 1 st

Vilken lång dag det har varit. Men inte alls på ett dåligt sätt. Har blivit grattad av så många människor hela dagen lång. Har det inte kommit fram någon och kramats, så har det trillat in SMS eller så har min Facebook bombarderats med meddelanden. Jag blir verkligen rörd utav alla gratulationer och jag vill bara säga tack till er alla och det värmer verkligen i hjärtat.

Efter jobbet som mest var ett ända långt superhög på socker (då jag pimplade i mig en hel drös med gelehallon, tack Sandra) och jag blev jämnförd med en diracellkanin, åkte jag in mot stan för att möta upp min pojkvän. Där hämtade vi upp hans nya glasögon innan vi for hem till mina kära föräldrar. Där bjöds det på middag i form av lasange som sedan efterföljdes utav mammas hemmagjorda tårta. Åh, det var så gott att jag åt så mycket att jag fick ont i magen. Presenter fick jag också i form utav Leila Lindholms kokbok "A piece of cake" och Camilla Läckbergs "Sjöjungfrun".


I helgen ska det minnsan bakas cupcakes.

Väl hemma fick jag komma in med ögonen stängda då min pojkvän hade riggat upp en överraskning. När jag väl fick titta så stod det 28 röda rosor i en vas och framför den en liten vit påse med texten Thomas Sabo. Innuti fanns det armband som jag så önskat mig så länge med de finaste berlockerna. En var en vit pärla med ett litet glitrigt kors  och den andra ett rosa hjärta. Dessa hade M valt ut helt själv utan min vägledning. 
Den andra presenten var något jag önskat mig länge också vilket är en väckarklocka. Och gissa om den är rosa och ser ut som en block som man byggde massa hus av när man var liten. Så perfekta presenter från den mest underbara människa på hela denna jord. Min pojkvän känner mig utan och innan. Vilken underbar känsla att veta att det finns människor i ens liv som känner en så pass bra.



28 röda rosor fick jag. Har aldrig fått så många rosor på en gång i mitt liv.


Visst är armbandet fint? I am in love.


Nu borde jag vakna i tid varje morgon.

Nu ska jag ta och bara chilla i soffan och titta på en arg Gordon Ramsey coh bara njuta av resten av min födelsedag.


Kommentarer
Nina

Fina presenter! Har också ett thomas sabo berlockarmband, så roligt att man kan variera det med olika berlocker =)



Ha en skön lördag.

2009-10-10 09:10:38
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: