Hallelulja it's finally friday

Tipstajm 2009-10-02 18:42:20
Kommentera - 3 st

Äntligen så kom den, den efterlängtade fredagen.
Trodde helt ärligt att jag skulle bryta ihop totalt idag på jobbet då det verkligen var så sjukt mycket att pyssla med på en och samma gång. Kunder som ringer, 50 mail som måste besvaras, säljare som behöver hjälp ocg kollegor som har frågor. När det bleb dags för lunch kunde jag lika gärna ha gått hem kände jag då hela mitt huvud var som jello och kroppen sa ifrån med ont i magen.
Men som tur varvade allt ner sig mot eftermiddagen och den slappa fredahstämningen infann sig inne hos oss i den grupp jag arbetar i. De sarkastiska skämten haglade och skratten avlöste varandra. Då kände man att man pallade med de sista 1½ timmen som klockan visade var kvar tills man fick "stämpla ut".

Innan jag for hem så tog jag en liten avstickare till stan. Ville så hemskt gärna köpa hem Mariah Carey's nya skiva och visst hittade jag den direkt när jag klampade in i affären. Hittills har jag hunnit lyssna igenom 3 låtar och jag kan inte säga annat än att jag redan är förälskad i den. Så har jag sagt om varende Mariah skiva sedan jag upptäckte henne i 5:an så inte direkt någon överraskning att jag gillar även denna. "Memoirs of an imperfect angel" är packad med klassisk Mariah musik med en massa nice ballader blandade med sköna beats. Och som alltid har hon alltid med sånna där ord som man aldrig har hört talas om i sina texter. Så nu vet ni vad som kommer spelas här hemma en tid framöver.


Spring nu iväg och köp den..Bums!!


Kommentarer
vesna.blogg.se

jaa de e positivt..



tack desamma, vad ska du göra? :)

2009-10-02 19:16:09
http://vesna.blogg.se/
vesna.blogg.se

härligt, hare underbart =) vet inte än ..

2009-10-02 20:09:16
http://vesna.blogg.se/
bitte

älskar henne

2009-10-02 22:36:27
http://www.lovemercury.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: