Gear up honey

Shoppingbag 2009-10-23 18:13:46
Kommentera - 2 st

Och så var äntligen helgen här. Som jag har längtat. Jobbat som en galen gnu på jobbet hela vecakn så känner mig helt slut i knoppen och kroppen.

Efter jobbet idag tog jag en avstickare till stan för att se om jag kunde hitta lite nya träningskläder. Och visst fanns det några små godbitar. Inne på Stadium hittade jag en sportbh och ett linne från Nike på reastången. Trodde inte mina ögon när jag såg att linnet var nedasatt från 249:- till bara 99:- och BH:n från 299;. till ynka 149:-. Ett par löparbyxor hittades också i längre modell. Även tjejen i kassan sa att jag verkligen hade lyckats fynda, så gissa om jag var nöjd med mitt köp. 
Imorgon ska jag ha på mig min nya outfit på Bodypumpen och se fabouls ut. För som sagt, bara för att man går och tränar behöver man inte ha på sig sunkiga kläder. Man kan klä sig snyggt även där.

Men ikväll blir det inget gymmande, utan den ska spenderas med min älskade pojkvän i soffan över en god middag och med nya Wallander filmen "Prästen" som underhåööning, efter Idol såklart. Har ni redan en favorit förresten? Mina pengar ligger på Erik. Han diggar jag plus att han linkar min pojkvän gör det ju inte sämre.


I told yah one can look good at the gym!


Kommentarer
Mathilda

Sv: Haha, samma här! :D Fast jag är ju på nr 3 nu, ska snart börja på nr 4 som står och väntar här :D



Heja erik ikväll :D hhee.

2009-10-23 18:17:09
http://mathilda.blogg.se/
Minaya

Beroende är att ta i.. hahaha... Hoppas du fin fina har en mysig helg.. Jag äslakr Bodypump.. Vart går du?

2009-10-23 22:16:03
http://finest.se/minaya

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: