Don't kill me please

Träning 2009-10-12 20:54:29
Kommentera - 0 st

Oh my god! Jag är helt slut i hela kroppen efter baar 30 minuter utav Core träning. Men så kul det var. Jag känner verkligen att det gav effekt och jag längtar redan till passet på onsdag. Jag har alltid älskat att göra situps när jag har tränat och har kunnat krusta fram mellan 100-150 st. Så detta var verkligen passet för mig. Ska nog se efter om det finns några andra pass som skulle vara intressanta, för jag har förstått att jag behöver en fast tid då jag måste gå och träna. Annars är risken väldigt stor att jag bara skippar det. Och jag vill inte hamna i det hamsterhjulet. Där har jag varit alldeles för länge känner jag.

Har ni någon morot för er själva för att få iväg er själva till träningen? Själv tror jag min är själva träningsvärken som kommer efteråt. När jag känner att jag har ritkigt ont och träningen har givit mig något. Då vill jag bara gå tillbaka och pusha mig själv mera. Vet inte om jag ska testa bodycombat, bodyattack eller spinn? Någon som har testa någon utav dessa klasser, vad har ni för upplevelser av dem?

Nepp, nu ska jag ta och äta middag med älsklingen och titta på sista avsnittet utav "Svenska Hollywoodfruar". Kommer sakna min favorti Maria Montezami-"Titta jag har köpt ett kylskåp helt för egna pengar".


Världens jobbigaste plankan. Den dödar verkligen.
Bildkälla: google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: