Dark as night

Livet 2009-10-13 06:19:56
Kommentera - 1 st

Usch vad mörkt det är ute på morgonen nu för tiden. Känns som att jag är uppe mitt i natten. Och värre kommer det att bli då det kommer vara lika mörkt när jag går hem från jobbet om en månad eller så. Då är det verligen tur att jag har fönsterplats på jobbet så att jag i alla fall får lite solljus på mig om dagarna. Jag är redan blek som jag är i min hudton så lite fräschör är inte fy skam.

Nu ska jag ta och springa till bussen. Efter jobbet idag får jag äntligen hämta upp mina nya glasögon. Då ska ni få se på en äkta glasögonorm när jag kommer hem.


Kommentarer
Nina

Ha en fin dag! Skaffade brillor i våras, har så svårt att vänja mig =)

2009-10-13 07:24:39
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: