20 questions

Livet 2009-10-27 06:21:56
Kommentera - 1 st

Idag väntar en intervjuv på jobbet som kan leda till en ny position. Jag vill ännu inte hoppas på någonting, utan går dit med ett öppet sinne och en positiv attityd. Sen får vi se vad personerna i fråga tycker om mig och om ja är lämplig för det de söker.
Konstigt nog är jag inte ett dugg nervös och igår gkömde jag konstant bort att jag skulle ha min intervjuv idag. Kan bara betyda en sak i min bok och det är att jag har inga krav på mig själv att prestera superduperbra, utan jag kommer gå in som mig själv och inget annat. Jag litar på min egen förmåga att kunna presentera mig själv på ett bra sätt.

Så idag sweets får ni heja på mig lite extra så kanske detta går vägen!

Kommentarer
Nina

Hoppas att det går bra vännen!

Ha en fortsatt trevlig dag. Kram.

2009-10-27 12:43:20
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: