Where is the girl I used to know

The good things in life 2009-11-04 17:45:07
Kommentera - 1 st

Jag var så peppad att gå iväg till gymmet idag för att pressa mig själv. Men sedan igår eftermiddag har jag haft ont i min höft. Det känns som att något starmar samtidigt som något gnider sig mot varandra. Det händer inte när jag går i vanlig takt utan när jag väl börjar gå i lite mer rask takt. Tesade att springa en bit över vägen här hemma och när jag kom till andra sidan gatan ville jag nästan gråta.
Så vågar inte ta i och jag känner att jag bli lite deprimerad av att inte kunna ta mig till gymmet. Kroppen i princip skriker efter att svettas och pressa sig själv. Men jag får lov att ta hand om mig själv istället för att göra mig mer illa. Kan vara en smart ekvation just nu.

Känns i alla fall skönt att komma hem till den fina underbart doftande bukett som min pojkvän köpte i måndags till mig. Hela vårat vardagsrum doftar av underbara liljor och bara den doften får mig att lugna ner mig efter ytterligare en stressig dag på jobbet. 


Kommentarer
Leia ♥ - det lilla extra

Visst är snö mysigt. Dock lite väl tidigt!

Kunde ju vänta med att komma lagom till julafton =)

2009-11-04 19:23:03
http://leiabloggar.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: