Waiting for the long break

Livet 2009-11-16 08:05:09
Kommentera - 0 st

När jag gick upp för ca. 1 timme sedan kände jag mig inte alls utvilad. Även fast jag somnade i soffan vid 21.00 igår kväll och sen förflyttade mig till sängen vid 22.45, så känns det som kroppen inte alls har hunnit ladda batterierna. Jag vill bara ligga kvat i soffan med ett täcke över mig och en varm kopp te brevid mig och bara vila bort dagen tillsamman med min pojkvän.
Jag vill få igång arbetslusten, men den kickar inte inte alls. Kan också vara för att jag idag ska vara där till 18.00 som det känss lite motigt. Hoppas bara på att det blir en lugn måndag utan en massa komplikationer. Då vet man att hela veckan blir ett virrvarr av ärenden och konstiga mail och samtal.

Ska bli skönt att springa ner till gymmet när jag kommer hem och svettas lite och bara koncenterar mig på mig själv. Blir inte någon hårdträning idag utan ett halvtimmes core pass följt av lite spring på löpbandet. Bara så jag känner att jag får igång mig själv då jag kommer sitta ner mestadelen utav dagen.

Nu ska jag ägan den sista halvtimmen jag är hemma åt att mysa lite med min pojkvän. Detta ger en boost under hela dagen då jag orkar mig igenom det 8 timmarna som ska spenderas där.


Bildkälla: google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: