There and back

The good things in life 2009-11-28 15:53:15
Kommentera - 2 st

Jag tog mig en liten sväng till stan och köpte första julkalppen till min pojkvän. Och jag vet med all säkerhet att han kommer bli superglad på julafton när han får se vad som finns i lådan hans.
Men jag orkade inte fara omkring länge där inne då det var helt packat med folk och min fot som sagt inte riktigt vill ge med sig ännu. Så jag tog en sväng förbi Max och inhandlade min lunch för att sedan bege mig hemåt. Nu sitter jag här i soffan och känner mig helt lsut i kroppen och ögonlocken blir bara tyngre och tyngre känner jag. Ska ta och vila lite så att jag slipper gå och lägga mig kl 21.00 ikväll för att jag inte pallar vara vaken.

Kommentarer
vesna

ha de så bra ikväll =)

2009-11-28 16:33:16
http://vesna.blogg.se/
Erika

sv. Ja det skulle det :D

2009-11-28 17:17:01
http://icanpikan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: