T.G.I.F

The good things in life 2009-11-13 06:44:13
Kommentera - 1 st

Äntligen är helgen här! Wiiiieee!
Bara 8 arbetstimmar kvar till lite lugn och ro. Med den tanken i bakhuvudet så kommer denna arbetsdag, förhoppningsvis, flyta på galant.

Ikväll ska jag och min älskling iväg på middag som ska intas på Elverket och sedan bär det av till biosalongen för att se den nya skräkisen "Paranormal activity". Hoppas att jag kan hålla mig vaken genom hela filmen bara. Får nog se till att vila lite när jag kommer hem.

Men nu ska jag fixa iordning det sista och sen fara iväg. Hoppas att er fredag börjar med en lika bra feeling som min!

funny pictures of cats with captions


Kommentarer
Nina

Mysigt det lät med skräckiskväll :) Ha en underbar helg. Kramar.

2009-11-13 17:08:22
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: