Something new on my shoulder

Shoppingbag 2009-11-12 18:47:05
Kommentera - 0 st

Jag måste ha helg nu!
Jag är så totalt lsut att jag kan inte ens beskriva det i ord. Känns inte ens som att 100 års sömn skulle kunna få mig pigg igen. All extraenergi som jag brukar ha är som bortblåst. Har planerat att träna varje dag efter jobbet, men när jag väl har insett att eftermiddagen har kommit är hela min energireserv totalt slut. Jag orkar nätt och jämt ta mig hem och fixa middag. Sen är det bara sittande eller liggande läge som gäller. Hoppas innerligt på att helgen ska ge mig en boost igen.

Men en liten kick fick jag redan idag när jag kom hem och jag såg att mitt H&Mpaket äntligen kommit. Så nu har jag äntligen fått min nya väska och en tröja till min allt växande kollektion i garderoben. Väskan kommer jag inviga redan imorgon då den ska min min nya "daybag". Är inte för står och inte för liten plus att den har en inte allt för lång axelrem. Diggar inte min nuvarande väska då jag känner att den hänger för långt ner. Och jag är lite rädd för att den är lite för lätt att komma in i för ficktjuvar. Nu blir det näst intill omöjligt.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: