Oh, lazy sunday

The good things in life 2009-11-01 08:10:34
Kommentera - 0 st

Jag älskar verkligen att vakna upp på söndagar. Allt går bara i ett sådan lugnt tempo från studen man öppnar ögonen. Känns verkligen avslappnande.

Idag blir det någ inga störe energikrävande aktiviteter som jag vet om i alla fall. Ja, förutom ett besök på gymmet lite senare under dagen såklart. Om vi far iväg någonstans så är det för att hämta upp mina föbeställa DVD-boxar på Webhallen. Dessa DVD-boxar har jag velat ha väldigt länge då detta var min absoluta favoritserie när jag var liten, nämligen Sandy-Bell. Varje gång mamma och pappa gav mig lov att hyra en film så var det alltid något utav avsnitten med Sandy-Bell som åkte med hem. Ända til denna dag kan jag gråta över allt det som händer henne och hon är tecknad. Men alla ni som tittar mycket på japansk anime vet hur mycket k'nslor det kan plantera in i det här serierna. Så kanke får jag hem hela kollektionen idag.

Men nu är det tajm för en lång söndgasfrukost med en stor kanna te som kan avnjutas i timmar.


Söndagar spenderas alltid tillsammans med min älskling..


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: