Not so lazy sunday

Family 2009-11-29 09:28:34
Kommentera - 1 st

Inatt drömmde jag massa knasigheter igen, men denna gång var det inte vatten det handlade om utan att jag hade blivit jättestor bloggerska och andordnade något stort jippo på någon stor utekrog. Alla ville komma och slet och drog i mig. Helt galet. Tur att jag vakande upp till slut..haha. Var lite läskigt och kändes inte alls som jag.
Förutom den starten på morgonen så har jag och älsklingen haft adventsfrukost och tänt ljus och lyssnat på "corny" jullåtar. Men jag älskar det och längtar stort till julens ankomst. Julen är helt klart min favorithögtid på året och jag njuter av varje sekund.

Idag ska vi fara iväg och fira min kära mor då hon fyller år. Eller, hon fyller år på tisdag egentligen, men eftersom vi inte kommer kunna åka äver då så firar vi henne idag. Hon kommer smälla av när hon ser sin present då jag lurat i henne att det hon önskade sig var slut. Älskar att överraska människor på det viset. sen bär det av till lite andra ärenden vi har idag. Hoppas på att vi hinner hem tills kl16.00 då det är tajm för träning. Kan behövas eftersom det blir tårta hemma hos mor och far.

Hoppas att ni har en supermysig 1:a advensts morgon, och förät er inte nu på pepparkakkor och julmust.




Kommentarer
Nina

Ha Ha lät som en mardröm ;) Vilken mysmorgon ni har haft, Visst är det härligt att lyssna på jullåtar. Kommer i stämning.

Just nu väntar jag på att sambon ska komma hem från gbg så att vi kan gå fram till stan :)



Önskar dej en mysig dag. Kramar.

2009-11-29 10:17:41
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: