Light up the darkness on a glomy morning

The good things in life 2009-11-07 08:04:14
Kommentera - 0 st

Jag trodde nästa att det var natt jag gick upp då det är så väldans mörkt ute tack vare det glåmiga vädret. Men istället för att göra min lördagsmorgon negativ vände jag det till något positivt och tände ljus i hela lägenheten. Vips blev det mycket härliga "feel" både inom mig och i lägenheten. Och det är inte alls dåligt att man får en liten julkänsla i kroppen när det första man gör är att tända ljus på morgonen. Nu skulle jag vilja göra tomtegröt och lyssna på mysiga julsånger, men känner att det är lite overkill.
Ska istället väntapå att älsklingen kryper upp ur sängen så att vi kan äte lire frukost. Sen bär det av till gymmet för att köra bodypump och idag har jag lockat med min kusin som är ny medlem på gymmet. Blir väldans roligt att gå med lite sällskap. Då blir det lätt att man pushar varandra lite mer än om jag skulle ha gått själv.


Mysfaktorn är hög här hemma på morgonkvisten


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: