Let me decorate for christmas

The good things in life 2009-11-17 19:13:06
Kommentera - 3 st

Jag har en sådan lust att börja smälla upp massa juldekorationer. Eller en massa kanske är att ta i, men byta gardiner, lägga upp fina löpare och bordstabletter.
Jag och älsklingen har redan varot och införskaffat oss lite fina saker att pynta om med när 1:a advent slår till om inte alls för många veckor. Kan säga att Hemtex känns som ett paradis när det kommer till allt som har med kultextilier att göra. De har även massa söt och onödigt krimskram som man lätt kan förhandla sig på. Så därifrån fick vi med oss en påse med smått och gott.
Jag ska se till att ta mig till Åhléns också för att köpa hem fina julgranskulor och girlanger. Jag har redan varit förbi där en gång och hittade då världens vackraste munblåsta kulor i klarglas som jag bara måste få ha i våran gran. För även om vi inte ska ha något större julfirande hemmså har vi bestämt oss för att införskaffa en äkta gran. Och då ska det dekoreras fint.

Så nu tycker jag bestämt att tiden får gå lite snabbare så att jag får ta fram den rikgtigt mysiga och härliga julstämningen.




Små tomtar och fina texitiler. Christmas is in the air...


Kommentarer
vesna.blogg.se

jaa båda är fina =)

2009-11-17 19:37:50
http://vesna.blogg.se/
[lisa bjernhagen]

vilka söta tomtar :D

2009-11-19 16:56:08
http://anewkindofmetal.blogg.se/
Ladybird

Søte :)

2009-11-20 09:58:30
http://ladybirdnest.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: