Just do it!

Träning 2009-11-18 17:53:53
Kommentera - 0 st

Ikväll är det då dax för att möta PT:n nere på gymmet. Sitter redan med träninskläderna på här i soffan och väntar med spänning på vad denna tjej ska utsätta mig för. Jag är i alla fal bered på att få cykla eller gå på löpbandet i 15 minuter eller så. Sen blir det en rejäl genomgång av alla maskiner och övningar på gymdelen. Jag har verkligen kass armstyrka och jag har aldrig kunat lyfta något tugnt. Jag hatar t.ex. att bära matkassar från äfferen eller alla shoppingpåsar när man är ute på stan.  så jag kommer nog bli tillsagd att träna mer armar.
Förut nr jag tränade 6 dagar i veckan 2½ timme åt gången hade jag så välsvarvade armar att det inte är sant.
Ska se om jag kan få fram de armarna igen.

Annars är jag väldigt benstark och har redan nu väldigt bra lårmuskler. Och min rygg och mage verkar jag ha superkrafter då jag kan göra en hel drös med situp och övningar för ryggen måste jag ha ordentligt med tyngder för.Ska helt enklet bli spännade att se vad PT:n har förberett för mig.

Lite tråkigt är det dock att jag missar kvällen avsnitt av "Arga snickaren". Jag följer det programmet slaviskt och varje onsdagskväll sitter jag och min pojkvän i soffan och förundras över hur människor kan vara så lata, rent ut sagt. Får se till att se avsnittet i efterhand på nätet helt enkelt.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: