It's just downhill from here

Livet 2009-11-05 06:20:40
Kommentera - 2 st

När jag vaknade upp imorse var det med en glad min på läpparna då jag insåg att det redan är torsdag. Dett betyder enkler utträknat att det redan imorgon är fredag och helg. Underbart!
Känner verkligen att jag behöver slappna av och bara sitta hemma och göra ingenting. Är så slut efter en väldigt hektisk arbetsvecka på jobbet som ni har förstått. Så ska bli grymt skönt med lite "downtime" i soffan. Ska se till att göra absolut ingenting på lördag förutom att gå på mitt bodypump pass på lördagsmorgon förstås. Annars blir det nog att gotta sig i "True Blood" och gammla favoriten nämligen japanska animeserien "Sandy-bell".

Men innan allt detta sker så måste jag at mig til jobbet både idag och imorgon. Men det detta underbara i sikte så kommer det här dagarna rulla förbi lätt som en plätt, hoppas jag i alla fall.

Kommentarer
L I S E T T E ♥

Hoppas du får en bra helg då! :)

2009-11-05 16:45:42
http://lisetteridefors.blogg.se/
Sara

Wow alltså - "Sandy Bell". Jag vet verkligen inte många med mig som älskade den serien! Det var min all time favourite som liten flikka ju! Och Silver Fang också.... Hm, vart sa du nu att du fått tag i boxen? =)

2009-11-05 19:51:45
http://prinsessmammans.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: