It will not let me walk

Livet 2009-11-27 18:36:22
Kommentera - 1 st

Så var ytterligare en arbetsvecka till enda. Och så skönt kan jag säga. Mådde inte på topp imorse som sagt och det hängde med på jobbet till efter lunch. Pendlade mellan total trötthet och illamående till lite piggare men frusen. Kunde i alla fall prestera hela dagen innan jag packade ihop och halatde ut genom dörren. detta då min ena fot totalt har bestämt sig för att sätta upp en lite mindre strejk.
Jag har haft lite kännigar precis vid hålfoten och mor hälen, som om det är fel på senorna under foten det känns som om det är något som är på helspänn där inne. Så idag när jag ställde mig upp och skulle knata iväg till kopiatorn så kändes det helt plötlsigt som att det var en sten som skavde lite ovanför knölen på foten och sen brände det till precis under hålfoten. Så nu sitter jag här med foten helt inkletad i Voltaren gel och inlindad i högläge.
Alltid ska någonting hända just mig. Hoppas att det försvinner lika snabbt som det kom bara. Kan inte ens träna i det här läget och det irriterar mig så kopiöst.

Nu ska jag luta mig tillbaka och blädra igenom senast numret av Elle och lyssna in en massa härliga julskivor. Får se om vi kollar Idol ikväll eller om der blir film, då man fick med "The Holiday" med Elle. Och jag bara älskar den feelgod filmen.


Bildkälla: Google.com


Kommentarer
Ladybird

Herlig film som setter i gang julestemningen ;)

2009-11-29 23:43:30
http://ladybirdnest.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: