In the middle

Livet 2009-11-25 06:19:54
Kommentera - 0 st

Igår blev det inte mycket bloggande för min del. Det fanns helt enkler inte en endaste liten lucka att öppna upp datorn på och sätta mig ner.
Efter jobbet tog jag nämligen en avstickare till stan för att inhandla en ny sportbh och ett träningslinne, då min träningsgarderob trytter lite. Sedan när jag väl kom innanför dörrenn hade jag i princip 30 minuter på mig att sortera alla tvätt och byta om till träningskläder då jag under tvätten sprang över till gymmet och körde ett minipass i kondition. När jag väl var klar på gymmet var det bara att ta sig raka vägen till stugan igen för att hänga upp alla på tork för att sedan skutta hem och hoppa in i duschen och efter det börja med middagen.
Som tur var fick jag hjälp av min underbara pojkvän att hämta tvätten då jag kände att stressen började ta över mig helt.

Så nu förstår ni varför det inte fanns tid för att sätta mig ner. För när jag väl gjorde det så var klockan 20.15 och då ville jag bara sätta mig ner och äta middag och sen titta på en liten pysslande Martin Timell i rutan.
Men idag ska jag se till att det blir några fler inlägg än igår. Fast jag måste erkänna, det var rätt skönt med en relativt bloggfri dag.

Hoppas ni får en supernice onsdags sweets!


Bildkälla:Google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: